Poikkeustilasta kohti parempaa

– Tarjoamme ketteriä konsepteja kriisiajan selättämiseksi.

“Mitä teet, kun turva-auto poistuu radalta?” tokaisi Sukulan Jyrki osuvasti. Maailma on juuri nyt pakotettu hidastamaan, mutta kun uusi aika alkaa, on hyvä olla hereillä ja startata tulevaisuuteen valmistautuneena. Auttaaksemme asiakkaitamme paketoimme osaamistamme neljäksi selkeäksi konseptiksi, jotka auttavat yritystäsi hyödyntämään poikkeukselliset ajat parhaalla mahdollisella tavalla.

Digitaalinen osallistaminen ja tutkimus

Mitä asiakkaasi ajattelevat juuri nyt? Millaisia haaveita ja toivomuksia heillä olisi tulevaisuudesta? Asiakkaiden kuunteleminen ja osallistaminen on hyvä keino pysyä heidän kanssaan kontaktissa haastavissakin ajoissa. Oli kyseessä sitten vakavampi gallup, tyytyväisyyden tai tulevaisuuden kartoitus tai viihteellinen testi – autamme brändiäsi olemaan läsnä kuluttajien arjessa näinäkin aikoina, kun arki on hyvin erilaista.

Syntyvästä datasta saadaan relevantteja näkemyksiä tulevaisuuden skenaarioiksi. Mihin suuntaan asiakkaamme haluaisivat meidän liikkuvan? Olemme tehneet erilaisia digitaalisia osallistamisia brändinrakennuksen tueksi mm. Porin kaupungille ja Rastor-instituutille. Kerrytetään siis yhdessä asiakasnäkemystä.

Brändin suunnan tarkistus

Miten maailman muutos vaikuttaa toimialaan ja yritykseen? Kun kaikki muuttuu, on syytä tarkastaa vastaako brändin ydin parhaalla mahdollisella tavalla maailman mullistukseen? Mikä on olemassaolomme tarkoitus ja tekeekö se meistä edelleen merkityksellisen asiakkaillemme? Nousemmeko yhä esiin massasta?

Olemme kirkastaneet brändejä jo vuosien ajan osallistamalla ihmisiä mukaan brändin ytimen kiteytykseen. Meillä on selkeä dataohjattu prosessi, joka synnyttää sekä henkilökunnalle että kohderyhmälle relevantteja brändejä – viimeksi tuunasimme tekijänoikeusjärjestö Teoston brändiä yhdessä heidän kanssaan. Kirkastetaan yhdessä brändinne ydinviestit ja elementit vastaamaan maailman muutosta.

Digitaalinen markkinointi

Miten pysyä kustannustehokkaasti asiakkaiden mielessä aikana, jolloin digitaalisten medioiden käyttö on huipussaan? Konseptoimme yrityksellesi digitaalisen markkinoinnin luovan ratkaisun ja jalkautamme sen oikeille ihmisille oikeaan aikaan. Tällä hetkellä ilmatilassa on todellakin tilaa – nyt kannattaa hyödyntää kilpailijoiden jarrutus kustannustehokkaasti.

Lanseeraamme par’aikaa uutta suomalaista maksusovellusta markkinoille Googlen työkalujen avulla. Jos haluat kuulla tästä työstä lisää, ota ihmeessä yhteyttä. Viedään viestisi ihmisille, jotka tarvitsevat Koronan lisäksi muutakin ajateltavaa.

Palveluiden suunnittelu ja konseptointi

Nyt on hyvä hetki aloittaa digitaalisten palveluiden uudistus. Lukuisat rahoittajat, kuten Business Finland, tarjoavat rahoituspaketteja uuden liiketoiminnan kehittämiseen. Kuinka pitkällä digitalisaatio alallasi on? Olisiko siellä tilaa innovaatioille, jotka toisivat pitkäkestoista kilpailuetua? Autamme sinua kehittämään palveluita digitaaliseen maailmaan – voimme tarpeen mukaan olla avuksi aina rahoitushakemusten teosta saakka.

Uudistimme Helsingin seudun kauppakamarin verkkopalveluiden käyttöliittymät ja visuaalisen ilmeen sekä päivitimme yhdessä heidän kanssa Helsingin seudun kauppakamarin verkkostrategian. Kartoitamme halutessasi tarpeen mukaisen toteutuskumppanin työn vaatimuksista riippuen. Lähdetään rakentamaan yhdessä vetovoimaisempaa verkkopalvelua.

Kaikki suunnittelutyö sekä workshopit ja osallistaminen tehdään etänä.

Ota yhteyttä

Paula Kangasniemi

Paula Kangasniemi

Asiakkuusjohtaja

p. 045 122 2777
paula.kangasniemi@staart.fi

Juuso Kemi

Juuso Kemi

Luova johtaja

p. 050 550 9427
juuso.kemi@staart.fi

Juha Laitinen

Juha Laitinen

Toimitusjohtaja

p. 050 649 24
juha.laitinen@staart.fi

Jussi Pohjola

Jussi Pohjola

Operatiivinen johtaja

p. 050 505 4679
jussi.pohjola@staart.fi

LÄHETÄ MEILLE VIESTI