Open menu Open menu

Aidon kaupungin tuoksu

Essence of Pori pullotettuna

Kuntamarkkinointi on konventioiden sekametsä, jossa toinen toistaan ihanampi kesäkaupunki kertoo rennon letkeästä positiivisesta meiningistään ja laajasta ainutlaatuisten elämyksien valikoimasta. Koita siinä sitten erottautua, kun matkustajien ja asukkaiden lompakoissa tehdään avohakuita vapaa-ajan ja asumisen suhteen. Aisteimme jälleen kerran tilaisuuden tehdä hajurakoa muihin kaupunkeihin.

Pori ei halunnut olla hajuton ja mauton, joten Suomen tunnetuin parfyrmööri Max Perttula hälytettiin paikalle haistelemaan kaupungin uusia tuulia. Hajuhidalgon harjaantunut klyyvari kynsi Porin ikonisimpia lokaatioita Yyteristä Ässien pukukoppiin ja sieraimiin kerättyjen mikrohiukkasten pohjalta Perttulan laboratoriossa syntyi Eau de Pori – aidon kaupungin tuoksu. Tuoksu myytiin loppuun kahdesti ja se ansaitsi mediaa yli 2 miljoonan euron edestä.

kuva-1
kuva-2
kuva-3
kuva-4

Eau de Pori huomioitiin myös valtakunnallisessa mediassa:

Projektissa mukana

Juuso

Kemi

Creative CEO

twitter linkedin

Jussi

Pohjola

All-seeing COO

linkedin

Anssi

Koskinen

Visualist AD

instagram linkedin

Seuraavaksi

Porin kaupunki

Brändiuudistus, joka meni kansakunnan ihon alle