fbpx

Karin Havu

Metsästä elinvoimaa

LÄHTÖKOHTA

Kari Herttuan kehittämää havupuu-uutejuomaa oli myyty jo pitkään ja sen suosio oli kasvanut tasaisesti, mutta varsinaiseen luomu-, luonnollisuus- ja superfood-buumiin mukaan hyppääminen oli jäänyt vaisuksi. Tuote kuitenkin oli hyväksi todettu, tarkkaan tutkittu ja tehokkaaksi todistettu, joten perusasiat olivat enemmän kuin kunnossa. Nyt tarvittiin vain oikeanlainen imago, jolla tavoittaisi laajempaa kohderyhmää.

Ratkaisu

Kuten havupuu-uutejuoman teho, myös metsän terveydelliset vaikutukset on tieteellisesti todistettu. Tämän kummempaa oivallusta ei tarvittu, kun lähdimme luonnostelemaan havupuu-uutejuomalle uutta brändiä. Lopputuloksena syntyi Karin Havu -brändi, jonka tuotteet takaavat käyttäjilleen elinvoimaa metsästä. Ja kuten brändiuudistuksen jälkeen luodussa Helsingin Sanomien etusivun mainoksessa sanottiin – nyt on puun vuoro halata sinua.

Lisätietoja työstä: Juuso Kemi, luova johtaja +358 50 550 9427 juuso.kemi@staart.fi