Kuntamarkkinointi on konventioiden sekametsä, jossa toinen toistaan ihanampi kesäkaupunki kertoo rennon letkeästä positiivisesta meiningistään ja laajasta ainutlaatuisten elämyksien valikoimasta. Koita siinä sitten erottautua, kun matkustajien ja asukkaiden lompakoissa tehdään avohakuita vapaa-ajan ja asumisen suhteen. Aisteimme jälleen kerran tilaisuuden tehdä hajurakoa muihin kaupunkeihin.
Pori ei halunnut olla hajuton ja mauton, joten Suomen tunnetuin parfyrmööri Max Perttula hälytettiin paikalle haistelemaan kaupungin uusia tuulia. Hajuhidalgon harjaantunut klyyvari kynsi Porin ikonisimpia lokaatioita Yyteristä Ässien pukukoppiin ja sieraimiin kerättyjen mikrohiukkasten pohjalta Perttulan laboratoriossa syntyi Eau de Pori – aidon kaupungin tuoksu. Tuoksu myytiin loppuun kahdesti ja se ansaitsi mediaa yli 2 miljoonan euron edestä.