Rastor-instituutti

Parempi versio sinusta tekee huomisen työt

LÄHTÖKOHTA

Markkinointi-instituutti sekä Rastor yhdistyivät Rastor Instituutiksi ja samalla brändi meni uusiksi – kahta aiempaa identiteettiä yhdistellen. Oppimisen ja itsensä kehittämisen ilosanoma kuitenkin piti säilyttää samana ja rakentaa kampanja, jolla uusi yritys viestitti sekä yhdistymistään että missiotaan. Staart oli jo aiemmin vastuussa kummankin konkarin kujeista, brändi-identiteeteistä sekä markkinointiviestinnästä, joten käärimme jälleen hihat ja rupesimme hommiin.

Ratkaisu

Halusimme konkretisoida ihmisen kokeman muutoksen, kun hän uskaltaa poistua mukavuusalueeltaan ja oppia uutta. Kuten brändin slogan sen myös kertoo – kysymyksessä tunnistettava muutos, joka ajaa ihmistä eteenpäin urallaan. Ja jos riittävän moni uskaltaisi herätä huomiseen uutena ihmisenä – kokisi suomalainen työelämä melkoisen murroksen. Tämän yksinkertaisen mutta voimakkaan oivalluksen piti taipua monikanavaiseksi kampanjaksi, sisältäen mm. TV:n, radion ja printin sekä netin someineen päivineen. Samalla esittelimme uuden brändin ilmettä, joka ensiesityksestään huolimatta sisälsi turvallisen tuttuja kaikuja Markkinointi-instituutin ja Rastorin asiakkaille.

Lisätietoja työstä: Juuso Kemi, luova johtaja +358 50 550 9427 juuso.kemi@staart.fi