Open menu Open menu

Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän on CHEW’tä pitää luista huolta

Iän ei tarvitse tarkoittaa hauraita luita ja sivustaseuraamista.

Lähtökohta & kohderyhmä

Kalsium-markkina kasvaa, mutta hitaasti verrattuna väestön ikääntymiseen. Lisäksi kilpailijoita kentällä on runsaasti ja olisi toivottavaa, että kuluttaja muistaisi Calcichew’n myös apteekin hyllyllä. Kohderyhmäksi valikoitui erityisesti yli 45 vuotiaat naiset, jotka elävät aktiivista elämää ja ovat kiinnostuneita terveydestä ja hyvinvoinnista. Tästä ryhmästä 2/3 ei vielä käytä kalsiumlisiä, joten kasvupotentiaalia on – kunhan saadaan tuote kuluttajien mieliin.

Mainoskampanja, joka antaa hyvän CHEW’n käyttää tuotetta

Luova ratkaisu

Mainonnassa lähdettiin kuvittamaan sitä, miltä elämä voi näyttää, kun luusto pysyy kunnossa – ikä ei estä aktiivista elämää ja osallistumista aktiviteetteihin. Toki käsittelimme tätä huumorin keinoin ja ammuimme hieman yli. Tämän lisäksi kampanjan keskiössä oli sanaleikki, kun tarjosimme kansalaisille erilaisia CHEW’itä käyttää Calcichew’tä. Kun soppaan lisättiin pysäyttävät myymälämateriaalit ja digitaaliset display-ratkaisut – sai kampanja luidensa päälle riittävästi lihaa ja Calcichew’n ilosanoma levisi kulovalkean tavoin.

kuva-1
kuva-2
kuva-3
kuva-4

Projektissa mukana

Juuso

Kemi

Creative CEO

twitter linkedin

Maarit

Lumme

Project Director

linkedin

Anssi

Koskinen

Visualist AD

instagram linkedin

Seuraavaksi

House of Lapland

Elämä on liian lyhyt etelässä elettäväksi