Iän ei tarvitse tarkoittaa hauraita luita ja sivustaseuraamista.
Kalsium-markkina kasvaa, mutta hitaasti verrattuna väestön ikääntymiseen. Lisäksi kilpailijoita kentällä on runsaasti ja olisi toivottavaa, että kuluttaja muistaisi Calcichew’n myös apteekin hyllyllä. Kohderyhmäksi valikoitui erityisesti yli 45 vuotiaat naiset, jotka elävät aktiivista elämää ja ovat kiinnostuneita terveydestä ja hyvinvoinnista. Tästä ryhmästä 2/3 ei vielä käytä kalsiumlisiä, joten kasvupotentiaalia on – kunhan saadaan tuote kuluttajien mieliin.
Mainoskampanja, joka antaa hyvän CHEW’n käyttää tuotetta
Mainonnassa lähdettiin kuvittamaan sitä, miltä elämä voi näyttää, kun luusto pysyy kunnossa – ikä ei estä aktiivista elämää ja osallistumista aktiviteetteihin. Toki käsittelimme tätä huumorin keinoin ja ammuimme hieman yli. Tämän lisäksi kampanjan keskiössä oli sanaleikki, kun tarjosimme kansalaisille erilaisia CHEW’itä käyttää Calcichew’tä. Kun soppaan lisättiin pysäyttävät myymälämateriaalit ja digitaaliset display-ratkaisut – sai kampanja luidensa päälle riittävästi lihaa ja Calcichew’n ilosanoma levisi kulovalkean tavoin.