Open menu Open menu

Lisämakua leipämainontaan – se on juurikin näin!

Pågenin jingle “Se on juurikin näin, se on Pågen” on valloittanut suomalaisten sydämet. Saimme tehtäväksemme jatkaa tätä hienoa konseptia uudella näkökulmalla – miten toisimme herkullisuuden mukaan konseptiin. Leipäkaupassa kun tunnetusti maku ratkaisee.

Nostetaan herkullisen hauska perhe konseptin
keskiöön arkisen huumorin avulla.

Oikea, todellinen suomalaisen lapsiperheen elämä ei todellakaan näytä yhtä upealta kuin mainoksissa. Ja harvan influencerinkaan kiiltokuvaelämä oikeastikaan vastaa todellisuutta. Pågenfluenceri-perhe tallentaa jotain herkullisen todellista – ja todella herkullista.

Suunnittelimme kampanjan, jossa normaali perhe alkaa influencereiksi – tästähän ei voi seurata muuta kuin hauskoja kommelluksia. Spottisarjassa perhettä seurataan eri tilanteissa raadollisen arkisen huumorin siivittämänä. Kampanja leviää TV:n, sosiaalisen median ja ulkomainonnan kautta.

kuva-1
kuva-2
kuva-3
kuva-4
kuva-5
kuva-6
kuva-7
kuva-8
kuva-9
kuva-10
kuva-11
kuva-12

Kampanjan konseptia on helppo jatkaa hamaan tulevaisuuteen. Lisää tulossa – stay tuned!

Asiakas: Pågen
Tuotantoyhtiö: Directors Guild

Seuraavaksi

PayUp

Mullistuksellisen maksupalvelun mainoskampanja