Lääkemainonta on tarkkaan säädelty kenttä ja sisältää läjäpäin lainalaisuuksia, jotka tekevät mainonnasta haastavaa. Tämän lisäksi Somacilla on nykyään runsaasti kilpailijoita, joista pitää tehdä pesäeroa ja nousta huomioarvoissa niiden yläpuolelle. Kuinka rakentaa näistä lähtökohdista erottuvaa ja mieleenpainuvaa monikanavaista kampanjaa?
Lähdimme ratkomaan keissiä tarpeen kautta – milloin ihminen tarvitsee närästyslääkkeitä? Silloin, kun tulee syötyä tai juotua liikaa – esim. grillibileissä tai jouluna, jolloin kohtuus usein unohtuu meiltä herkkusuilta. Rakensimme näistä lähtökohdista kampanjan, joka kehoittaa kohtuuteen sekä varautumaan tilanteisiin, joissa kontrolli saattaa pettää. Älä anna vatsahappojen yllättää – varaudu ajoissa!